Αποτελέσματα του ΕΠ ΕΒΥΣ του ΤΕΒΑ – Διαδικασία Ενστάσεων

ΔΗΜΟΣ  ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ

 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

 

Αποτελέσματα του ΕΠ ΕΒΥΣ του ΤΕΒΑ – Διαδικασία Ενστάσεων  

 

Σας ενημερώνουμε ότι,

 

Έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ I), το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ). Έχει αναρτηθεί Κατάλογος των υποβληθεισών αιτήσεων στον Δήμο Χερσονήσου και στο portal του δήμου (www.hersonisos.gr) με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης, με την ένδειξη «εγκρίθηκε» ή «απορρίφθηκε».

Θα μπορείτε να ενημερωθείτε για την έκβαση της αίτησής σας από τον Δήμο Χερσονήσου και να υποβάλλετε την ένστασή σας -εφόσον η αίτησή σας έχει απορριφθεί- από την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου έως και την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015 (καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων) και κατά τις ώρες 11.00 – 13.00.

Σχετικά με την διαδικασία υποβολής ενστάσεων, σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

     Η ένσταση κατατίθεται εντύπως ενώπιον του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας ή της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Χερσονήσου, που είναι πιστοποιημένοι χρήστες του Δήμου Χερσονήσου στο πλαίσιο της Κοινωνικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης. Η ένσταση φέρει πρωτότυπη υπογραφή του ενιστάμενου και συνοδεύεται από απλά φωτοαντίγραφα των δικαιολογητικών εγγράφων, που αποδεικνύουν τους λόγους τους οποίους επικαλείται.

     Ο αριθμός πρωτοκόλλου που δίνεται στην ένσταση αποτελείται από τον αριθμό αίτησης συνοδευόμενο από το γράμμα «Ε» και την ημερομηνία υποβολής ένστασης,

Αριθμός Πρωτοκόλλου ένστασης: ……………….. (αριθμός αίτησης)/Ε/……… ημερομηνία υποβολής ένστασης (π.χ.11111/Ε/00.00.2015). Επίσης δίπλα στον αριθμό πρωτοκόλλου αναγράφεται και το πλήθος των συνημμένων δικαιολογητικών εγγράφων ως εξής: Αριθμ. Συνημμένων εγγράφων: ………(ολογράφως και αριθμητικώς).

     Τα συνημμένα έγγραφα αριθμούνται κατά αύξοντα αριθμό (1,2,3 κλπ.).

     Υποχρεωτικώς δίνεται ο αριθμός πρωτοκόλλου της ένστασης στον ενιστάμενο και εφόσον ζητηθεί δίνεται και αντίγραφο αυτής.

     Όπως προαναφέρθηκε, τη σχετική ενημέρωση και την παραλαβή τυχόν ενστάσεων αναλαμβάνουν οι ως άνω κοινωνικές υπηρεσίες και δομές του Δήμου Χερσονήσου ως πιστοποιημένοι χρήστες που είχαν αναλάβει την υποβολή των αιτήσεων.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα εμφανίζονται και στην web-εφαρμογή του ΗΔΙΚΑ (www.idika.org.gr/teba/) μέσω της οποίας ο δυνητικά ωφελούμενος έκανε την αίτησή του και έχει τη δυνατότητα να μπει να ενημερωθεί με τους κωδικούς Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (TAXIS).

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 28973-40049, 28973-40045, και 2810-332138.

 

Ο Δήμαρχος Χερσονήσου

 

Γιάννης Μαστοράκης