Επίσκεψη στο Δήμαρχο Χερσονήσου του Σεβ. Μητροπολίτη Αυστρίας κκ Αρσένιου και Συνέντευξη Τύπου σε Αυστριακούς δημοσιογράφους

 

Χερσόνησος, 19 Ιουνίου 2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Επίσκεψη στο Δήμαρχο Χερσονήσου του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Αυστρίας κκ Αρσένιου και Συνέντευξη Τύπου σε Αυστριακούς δημοσιογράφους


Στο πλαίσιο της επίσκεψης του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Αυστρίας κκ Αρσένιου στην Κρήτη, οργανώθηκε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου στην περιοχή της Χερσονήσου, συνέντευξη Τύπου από τους τουριστικούς παράγοντες του νησιού στην ομάδα Αυστριακών δημοσιογράφων που τον συνοδεύει. Στη συνέντευξη συμμετείχαν ο Δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων κ. Νίκος Χαλκιαδάκης, ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, ο Πρόεδρος του ΟΛΗ κ. Ιωάννης Μπρας, ο κ. Πάρις Τζόρβας, Πρόεδρος του Τμήματος Τουρισμού του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου και ο κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης, Πρόεδρος του Τουριστικού Γραφείου Deltanet Travel.

 

Με τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων και φορέων έγινε  καθολική ανάδειξη του προφίλ, της ταυτότητας αλλά και της φυσιογνωμίας του τουριστικού προορισμού της Κρήτης και ασφαλώς της Χερσονήσου.

 

Την Τετάρτη 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο Δήμαρχο Χερσονήσου κ. Ζαχαρία Δοξαστάκη επίσημη επίσκεψη του Σεβασμιότατου κκ Αρσένιου, συνοδεόμενος από τον Αρχιμανδρίτη Τίτο, ο οποίος εκπροσωπούσε τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πέτρας και Χερρονήσου κκ Νεκτάριο,  καθώς και των δημοσιογράφων στο Δημοτικό Κατάστημα Χερσονήσου.

Στη συνάντηση παρόντες ήταν οι Αντιδήμαρχοι Χερσονήσου κ. Μανόλης Διαμαντάκης, κ. Σπύρος Κατσαμποξάκης, κ. Γιάννης Μαστοράκης, κ. Νίκος Σταυρουλάκης και ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος για τη Δημοτική Ενότητα Επισκοπής κ. Γιώργος Μακράκης.

 

Ο Δήμαρχος Χερσονήσου, μέσα από το καλωσόρισμα, τη σύντομη εισήγησή του,  και με τις απαντήσεις που έδωσε στις πολλές και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που ετέθησαν, απήντησε ότι ο Δήμος Χερσονήσου, ο κατ’ εξοχήν τουριστικός προορισμός της Κρήτης, με βαρύνουσα συμβολή  στην εθνική οικονομία και την τοπική απασχόληση κάνει προσπάθειες για να αναδιαμορφώσει το τουριστικό προϊόν, να το διαφοροποιήσει, να τονώσει την ανταγωνιστικότητα της περιοχής. Επίσης επιδιώκει να αναπτύξει νέες μορφές τουρισμού, να επεκτείνει την τουριστική περίοδο προκειμένου να εδραιώσει τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη.

 

Η συζήτηση ήταν ουσιαστική και οι αυστριακοί δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν για το σύνολο των θεμάτων που αφορούν την τουριστική περιοχή. Η εντύπωση που απεκόμισαν οι δημοσιογράφοι ήταν πολύ θετική και μπορεί να αξιοποιηθεί για την προβολή της Κρήτης και προς την κατεύθυνση αυτή είναι πολύτιμη η συνδρομή του Σεβασμιότατου, ο οποίος κατάγεται από την Κρήτη και βοηθά την πατρίδα του μέσα από τα ΜΜΕ με τα οποία συνεργάζεται στην Αυστρία.