Συνάντηση αντιδημάρχου Τουρισμού με επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στα Μάλια

Με τους ιδιοκτήτες καφετεριών, νυχτερινών κέντρων διασκέδασης και μπαρ που δραστηριοποιούνται στα Μάλια, συναντήθηκε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού & Απασχόλησης, κ. Ευθύμης Μουντράκης, για τα θέματα που από κοινού απασχολούν τους επιχειρηματίες και τη δημοτική αρχή κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

Η συνάντηση αποτέλεσε συνέχεια σειράς προγραμματισμένων επαφών με τους επαγγελματίες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης των τουριστών -επισκεπτών του Δήμου (προηγήθηκε συνάντηση με τους ιδιοκτήτες ταξί Χερσονήσου και Μαλίων).

Σκοπός των συναντήσεων είναι η άμβλυνση των προβλημάτων που παρατηρούνται κατά την τουριστική περίοδο όπως: άγρα πελατών, ηχορύπανση, υπέρβαση ορίου θαμώνων κ.ά. με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ο αντιδήμαρχος αναφέρθηκε στην αξία του τουρισμού ως βασικού πόρου της τοπικής μας οικονομίας που όχι μόνο δημιουργεί νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, αλλά παρέχει σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας, απορροφά σημαντικά μεγέθη των τοπικών μας προϊόντων και γενικά στηρίζει την αγορά.

Εξάλλου, η αντιδημαρχία Τουρισμού & Απασχόλησης συστήθηκε «γιατί ο Τουρισμός - η διαχείριση της καθημερινότητας / η αναπτυξιακή προοπτική / η προβολή &  διαφήμιση / ο συγχρονισμός των δραστηριοτήτων της οικονομίας – είναι σε υψηλή προτεραιότητα.

Στην αποτίμηση των συμπερασμάτων από τη συμμετοχή του Δήμου Χερσονήσου (γενικότερα) στις διεθνείς εκθέσεις φέτος, εμφαίνεται περίτρανα ότι ο τόπος μας ως τουριστικός προορισμός χαρακτηρίζεται ως ξεπερασμένος και ασύγχρονος, ενώ την ίδια στιγμή είναι πολύ γνωστός (Hersonissos και Malia αποτελούν πολύ δυνατά brands) αλλά συνδεδεμένος με αρνητικές φήμες και ειδικά στην περιοχή των Μαλίων.»

«Ο τόπος μας,» συνέχισε ο αντιδήμαρχος, «μπορεί να ικανοποιήσει όλους τους επισκέπτες. Αυτούς που αναζητούν την αυθεντικότητα, τα πολιτιστικά αξιοθέατα, την οργανωμένη επαφή με τη φύση, την ποιοτική εγχώρια και διεθνή κουζίνα, αλλά και τη διασκέδαση. Στόχος κοινός μας πρέπει να είναι η αναβάθμιση, η υπέρβαση και όχι μόνο η συντήρηση της κατάστασης με καλύτερους όρους. Ο Δήμος έχει προχωρήσει σε πολλά θέματα όχι μόνο στις υποδομές αλλά και στην τουριστική προβολή και στη δημιουργία επαφών που θα αποκαταστήσουν τις αρνητικές φήμες. Ο συντονισμός με το επιχειρηματικό κοινό είναι απαραίτητος για να διεκδικήσουμε μεγαλύτερο μερίδιο στην τουριστική αγορά και νέες εθνικότητες τουριστών.» κατέληξε.

Οι επιχειρηματίες από την πλευρά τους ενημέρωσαν για τις δραστηριότητές τους, όπως τη σύσταση του Συλλόγου τους που έχει ήδη ολοκληρωθεί και ανέπτυξαν τους προβληματισμούς τους, όσον αφορά ζητήματα υγιή ανταγωνισμού, τήρησης ποιοτικών προδιαγραφών στις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα, ασφάλειας των επισκεπτών, αντιμετώπισης προβλημάτων όπως, η άγρα πελατών, η πρόκληση φθορών, η μικρή διάρκεια της τουριστικής περιόδου, η παραβατικότητα, ο επανακαθορισμός των τιμών που θα είναι ισάξιες της ποιότητας που θα εγγυάται την καλή εμπειρία για τον τουρίστα, η τήρηση των νόμων που εγγυώνται την ομαλή ζωή της τοπικής κοινωνίας κ.ά.

Έγινε αναφορά στις από κοινού ενέργειες της δημοτικής αρχής με αρχές, φορείς και συλλόγους όπως την πρόξενο της Μ. Βρετανίας κ. Κλαίρ Φραγκάκη, τον τοπικό διοικητή και τον περιφερειακός Δ/ντή της Ελληνικής Αστυνομίας, τους τουριστικούς πράκτορες κ.ά. σε μια  προσπάθεια ενίσχυσης των προαναφερόμενων κοινών στόχων.

Η συνάντηση έκλεισε με τη διαβεβαίωση ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση από όλες τις πλευρές, ώστε να αναδειχθεί ο τόπος ως προορισμός που εγγυάται ποικίλες, ποιοτικές, ενδιαφέρουσες και ασφαλείς ταξιδιωτικές εμπειρίες για όλους.