Ο Δήμος Χερσονήσου προβάλει τον προορισμό μέσω των Destination Profiles
Ο Δήμος Χερσονήσου προβάλει τον προορισμό μέσω των Destination Profiles του
Ο Δήμος Χερσονήσου στην προσπάθειά του να αναπτύξει δράσεις για την προβολή του τουριστικού προορισμού του και για να ενισχύσει την πληροφόρηση, ενημέρωση των τουριστικών γραφείων, αλλά και των επισκεπτών σχετικά με το τι μπορεί να προσφέρει ο προορισμός, ξεκινάει μια νέα ενέργεια δημιουργώντας τα
Destination profiles (προφίλ προορισμού)
για τις τρεις πιο επισκέψιμες δημοτικές ενότητες του Δήμου:
Γούβες, Μάλια, Χερσόνησο.
Το συγκεκριμένο προωθητικό υλικό παρέχει τις παρακάτω πληροφορίες σχετικά με τις δημοτικές ενότητες:
1. Γενικές Πληροφορίες ανά δημοτική ενότητα
2. Πώς να έρθει κάποιος στη κάθε δημοτική ενότητα
3. Την δυναμικότητα των καταλυμάτων
4. Την ζήτηση που έχει η κάθε δημοτική ενότητα ανά χώρα
5. Τι μπορεί να προσφέρει σ’ ένα φιλοξενούμενο
6. Δραστηριότητες
7. Φωτογραφικό υλικό
Τα destination profiles απευθύνονται κυρίως
- στους επαγγελματίες (tour operators, τουριστικά γραφεία) οι οποίοι «πουλάνε» τον προορισμό.
- στο εξωτερικό και στους επαγγελματίες του Δήμου (ξενοδοχεία, διαμερίσματα, τουριστικά γραφεία κτλ) οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το υλικό ώστε να ενημερώσουν καλύτερα τους συνεργάτες τους αλλά και τους υποψήφιους επισκέπτες/φιλοξενούμενους.
Δείτε εδώ το υλικό προώθησης του προορισμού