Με μεγάλη επιτυχία η ημερίδα «Γερμανική αγορά: τάσεις και προκλήσεις» στα Μάλια
Εξαιρετικά επιτυχημένη και σημαντική πρωτοβουλία που πρέπει να συνεχιστεί χαρακτήρισαν όσοι παρακολούθησαν την ημερίδα που διοργάνωσε η Αντιδημαρχία Τουρισμού και Απασχόλησης Χερσονήσου την Τρίτη 9 Ιουνίου με θέμα: «Γερμανική αγορά: τάσεις και προκλήσεις» στο δημοτικό κατάστημα στα Μάλια.
Στην ημερίδα απεύθυναν χαιρετισμό ο δήμαρχος Χερσονήσου, κ. Γιάννης Μαστοράκης, η εντεταλμένη πρόξενος Γερμανίας, κ. Μαριάννα Ζουριδάκη, ο εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης, κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Απασχόλησης Χερσονήσου, κ. Ευθύμης Μουντράκης. Την εκδήλωση συντόνισε ο δημοσιογράφος, κ. Κώστας Συλιγάρδος.
Με ιδιαίτερη προσοχή οι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στη γερμανική αγορά, η οποία διαχρονικά παρουσιάζει υψηλό τουριστικό ρεύμα για την Κρήτη. Ο κ. Κωνσταντίνος Μπαντουβάς από «Cretan Holidays - Schauinsland», ο κ. Ν. Μούτσης από «Destination Touristic Services - DER Touristik», ο κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης από «DeltaNet Travel - All Tours» και ο κ. Γεώργιος Χαιρέτης από «Meeting Point» πραγματοποίησαν τις σχετικές εισηγήσεις και στη συνέχεια απάντησαν σε σειρά ερωτήσεων του κοινού. Τοποθετήσεις έκαναν και οι κκ Γιώργος Πλιάκας, αερολιμενάρχης Ηρακλείου, Νίκος Χαλκιαδάκης, πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και Μανώλης Ζερβάκης, πρόεδρος Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων ν. Ηρακλείου, «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» που παρακολούθησαν τις εργασίες της ημερίδας.
Κοινή διαπίστωση από τους εισηγητές-εκπροσώπους των μεγαλύτερων Γερμανών tour operator είναι η αδιάλειπτη αγάπη των Γερμανών για τον τόπο μας, οι οποίοι εξακολουθούν να προτιμούν την Ελλάδα – και ειδικότερα την Κρήτη - για διακοπές όλα αυτά τα χρόνια και παραμένουν αδιαμφισβήτητα «οι στυλοβάτες του τουρισμού μας». Επίσης, αναφορά έγινε στο γεγονός ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό επαναλαμβανόμενων επισκεπτών (repeaters) έρχονται από Γερμανία - τουλάχιστον σύμφωνα με την καταγραφή που γίνεται από την Αντιδημαρχία Τουρισμού και Απασχόλησης Χερσονήσου. Μάλιστα, παρά τα φετινά χαμηλά ποσοστά σε επίπεδο κρατήσεων από το Φεβρουάριο μέχρι και τον Απρίλιο, τον τελευταίο καιρό τα πράγματα φαίνεται να ομαλοποιούνται και εκτιμάται ότι η γερμανική αγορά θα κλείσει με θετικό πρόσημο.
Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον για τα στατιστικά στοιχεία που παρουσίασε η εκπρόσωπος της εταιρείας HolidayCheck, κ. Natalie Humphreys όσον αφορά στα έσοδα που κατέγραψε η εταιρεία μέσω των κρατήσεων που δημιούργησε προς τους ξενοδόχους και τους tour operator για το έτος 2014 μόνο για την Κρήτη: 24.630.338 ευρώ, με 14.132 κρατήσεις και 133.511 διανυκτερεύσεις. Επίσης, η εταιρεία HolidayCheck δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες να γράψουν τη γνώμη τους για τα ξενοδοχεία, τις επιχειρήσεις και τους προορισμούς που έχουν επισκεφθεί (reviews). Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν τα σημαντικά αποτελέσματα που μπορούν να προκύψουν - με αναλυτικά στοιχεία για την Κρήτη και το Δήμο Χερσονήσου - από τα reviews για την προσέλκυση μελλοντικών επισκεπτών, την προώθηση και δημοτικότητα του προορισμού, αλλά και την αύξηση της επισκεψιμότητας. Μάλιστα, ο Δήμος Χερσονήσου θα είναι ο πρώτος Δήμος που θα συνεργαστεί με το HolidayCheck, ώστε να βελτιώσει το προφίλ κάθε προορισμού του «ανεβάζοντας» πληροφορίες στο destination portal της εταιρείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη συγκεκριμένη εκδήλωση – η οποία εντάσσεται σε μια σειρά ενημερωτικών συναντήσεων, ημερίδων, workshop που πραγματοποιεί η Αντιδημαρχία Τουρισμού και Απασχόλησης Χερσονήσου - παρακολούθησαν ξενοδόχοι από Ιεράπετρα, Ελούντα, Άγιο Νικόλαο και Ρέθυμνο.