Ο Δήμος Χερσονήσου πρωτοπορεί σε θέματα Internet Marketing
Χερσόνησος, 5 Αυγούστου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Ο Δήμος Χερσονήσου πρωτοπορεί σε θέματα Internet Marketing
Ο Δήμος Χερσονήσου ως κατ’ εξοχήν τουριστικός προορισμός και μάλιστα από τους σημαντικότερους της χώρας, έχει εκπονήσει και υλοποιεί ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με στόχευση στην αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος , την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της περιοχής και την επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο Δήμος Χερσονήσου για την προώθηση και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, είναι:
1. Η εικονική περιήγηση του προορισμού
Ένα πρωτότυπο όσο και εντυπωσιακό έργο ολοκλήρωσε πρόσφατα ο Δήμος Χερσονήσου επιμελούμενος την οπτική απεικόνιση σε τεχνολογία εικονικής περιήγησης - virtual tour(360 μοίρες) - των κυριότερων σημείων ενδιαφέροντος του Δήμου (αρχαιολογικά σημεία, χωριά, εκκλησίες κτλ). http://www.360cities.net/profile/hersonissos
2. Συνεργασία με το τουριστικό portal ekdromi.gr για την προβολή της περιοχής. Διενέργεια διαγωνισμού με πλούσια δώρα.
Ο διαγωνισμός έχει ως έπαθλο την παροχή τεσσάρων πακέτων δωρεάν διαμονής (για δύο άτομα) στους νικητές, οι οποίοι θα αναδειχθούν κατόπιν κλήρωσης. Οι νικητές θα διαμείνουν σε ξενοδοχεία πέντε και τεσσάρων αστέρων που βρίσκονται στη Χερσόνησο, στη Σταλίδα, στις Γούβες και τα Μάλια. Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού - http://www.slideshare.net/myhersonissos/ekdromigr
3. Προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω των Destination Profiles
Ο Δήμος Χερσονήσου στην προσπάθειά του να αναπτύξει δράσεις για την προβολή του τουριστικού προορισμού και για να ενισχύσει την πληροφόρηση, ενημέρωση των τουριστικών γραφείων, αλλά και των επισκεπτών σχετικά με το τι μπορεί να προσφέρει ο προορισμός, ξεκινά μια νέα δράση δημιουργώντας τα Destination profiles (προφίλ προορισμού) για τις τρεις πιο επισκέψιμες δημοτικές ενότητες του Δήμου: Γούβες, Μάλια, Χερσόνησο.
4. Συνεργασία Δήμου Χερσονήσου με το Ρωσικό τουριστικό portal GrekoMania.ru
Ο Δήμος Χερσονήσου αποδεχόμενος την επιρροή που έχει το διαδίκτυο στις αποφάσεις των τουριστών να επιλέξουν τις διακοπές τους, ξεκινάει συνεργασίες με μεγάλα τουριστικά portals, ώστε να δώσει όσο το δυνατόν καλύτερη πληροφόρηση σχετικά με το Δήμο και τις εμπειρίες που θα μπορούσε ένα επισκέπτης να γευτεί σε αυτόν.
Οι Ρωσόφωνες αγορές είναι οι πιο αναπτυσσόμενες τα τελευταία 3 χρόνια για το νησί της Κρήτης και ειδικότερα για όλες τις περιοχές του Δήμου και για το λόγο αυτό ο Δήμος Χερσονήσου ξεκινάει τη πρώτη συνεργασία με το τουριστικό portal grekomania.ru.
5. Παραγωγή φωτογραφικού υλικού για όλες τις δημοτικές ενότητες
Ο Δήμος Χερσονήσου έχει ήδη προχωρήσει στη παραγωγή πάνω από 6000 φωτογραφίες για όλες τις δημοτικές ενότητες του δήμου. Επίσης πραγματοποιήθηκαν φωτογραφήσεις σε μουσεία, παραλίες, αρχαιολογικούς χώρους κτλ.
6. Ενέργεια Did you Know
Ο Δήμος Χερσονήσου δημιούργησε την ενέργεια «did you know» ώστε να δώσει σε επιχειρηματίες και επισκέπτες μια εικόνα σχετικά με στατιστικά σε ότι αφορά τον Τουρισμό στο Δήμο. Δείτε εδώ: http://www.slideshare.net/myhersonissos/did-you-know-action-hersonissos-municipality-tourism-statistics
7. Συνεργασία Δήμου Χερσονήσου με Wikipedia για καλύτερη προβολή και ενημέρωση των χρηστών
Ο Δήμος Χερσονήσου αντιλαμβανόμενος την ραγδαία αύξηση ενδιαφέροντος για διαδικτυακές πηγές μόρφωσης και ενημέρωσης εγκαινιάζει μία νέα δράση συνεργασίας με την Wikipedia. Στο επόμενο διάστημα ο Δήμος θα ενημερώσει σταδιακά τις σελίδες για όλες τις Δημοτικές Ενότητες και τις επί μέρους περιοχές ολόκληρου του Δήμου, καθώς και των σημείων ενδιαφέροντος της περιοχής μας με νέα κείμενα και φωτογραφίες.
8. Ανάπτυξη στρατηγικής Social Media
Ο Δήμος Χερσονήσου ξεκίνησε την στρατηγική σχετικά με το Social Media Marketing Plan του Δήμου σε όλα τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα. Η συγκεκριμένη ενέργεια ξεκίνησε μέσα στο 2011 και συνεχίζει να τρέχει καθημερινά με πολύ θετικά αποτελέσματα. Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ενημερώνονται οι πολίτες και προβάλλεται ο δήμος στους τουρίστες.
Βρείτε παρακάτω όλες τις περιοχές μας στα Social Media και μέχρι τώρα αποτελέσματα.
http://www.facebook.com/MunicipalityHersonissos Νέα, Videos, Φωτογραφίες για Δημότες
https://www.facebook.com/hersonissosgreece Νέα, Videos, Φωτογραφίες για Επισκέπτες
http://www.youtube.com/myhersonissos Videos
https://twitter.com/#!/myhersonissos Νέα, Videos, Φωτογραφίες
http://www.flickr.com/photos/70934829@N02/ Φωτογραφίες
http://www.slideshare.net/myhersonissos Παρουσιάσεις
http://www.pinterest.com/hersonissos/ Νέα, Videos, Φωτογραφίες
http://www.360cities.net/profile/hersonissos Virtual Tours
http://www.foursquare.com/myhersonissos Σημεία Ενδιαφέροντος
9. Δημιουργία χάρτη του προορισμού βάσει εμπειριών
Οι χάρτες για ένα προορισμό είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να μπορεί να ενημερώνει και να προωθεί τις εμπειρίες που μπορεί ένας επισκέπτης να γευτεί. Ο Δήμος Χερσονήσου αντιλαμβανόμενος την ανάγκη για καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών δημιούργησε το χάρτη των εμπειριών του Δήμου. Οι εμπειρίες που προσφέρει ο Δήμος (Αναψυχή, Πολιτισμός, Δραστηριότητες Υπαίθρου, Θρησκευτικές, Εκδηλώσεις) και που συμπεριλαμβάνονται στο χάρτη δίνουν την δυνατότητα σε οποιοδήποτε επισκεφτεί το Δήμο Χερσονήσου να ανακαλύψει εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει.
10. Συνεργασία του Δήμου Χερσονήσου με τον ΕΟT
Ο Δήμος Χερσονήσου ξεκίνησε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού αποστέλλοντας φωτογραφικό υλικό από όλες τις δημοτικές ενότητες του Δήμου. Στόχος είναι η διασπορά του υλικού αυτού από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ΕΟΤ για τη παρουσίαση και προβολή του Δήμου.
11. Συνεργασία με το Google Street
Ο Δήμαρχος Χερσονήσου ζητά με επιστολή του από την Google Ελλάδος την εφαρμογή στο Δήμο Χερσονήσου της Google Street View με την οποία ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να δει ακριβώς τις ομορφιές, τα αξιοθέατα και τα σημεία ενδιαφέροντος της περιοχής που θέλει να επισκεφθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Google Ελλάδος έχει χαρακτηρίσει το Δήμο Χερσονήσου έναν από τους πλέον ψηφιακά δραστήριους Δήμους!