Επιχειρησιακό σχέδιο για τον βιώσιμο τουρισμό και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στον Δήμο Χερσονήσου

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΙΩΣΙΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ

Συνάντηση με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου – Σέγκος : Ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου μας και συνεργασία όλων των φορέων για την αλλαγή του τουριστικού μοντέλου

 

Οι παγκόσμιες τάσεις του τουρισμού, η ανάγκη ενίσχυσης στοιχείων βιωσιμότητας και η διαμόρφωση επιχειρησιακού σχεδίου επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου βρέθηκαν στην ατζέντα συνάντησης του Δημάρχου Χερσονήσου Γιάννη Σέγκου με τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Νίκο Χαλκιαδάκη, παρουσία του Αντιδημάρχου Κώστα Αναστασάκη.

Ο Δήμος Χερσονήσου στοχεύει να αποτελέσει παράδειγμα προσέλκυσης επισκεπτών 12 μήνες το χρόνο και σε αυτό το πλαίσιο θα καταρτιστεί, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, συγκεκριμένο επιχειρησιακό σχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στον Υπουργό Τουρισμό Βασίλη Κικίλια.

«Χτίζουμε το όραμα του βιώσιμου τουρισμού των επόμενων χρόνων ώστε να καταφέρουμε να περάσουμε πάνω από τον πήχη των προκλήσεων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Χερσονήσου Γιάννης Σέγκος και πρόσθεσε : «Είναι απαραίτητη η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου μας και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για την αλλαγή του τουριστικού μοντέλου. Χρειάζεται μία στροφή στρατηγικής στον ποιοτικό τουρισμό που θα έχει αποτελέσματα τόσο σε τοπικό, όσο και σε εθνικό επίπεδο. Προς αυτή την κατεύθυνση επεξεργαζόμαστε σχέδιο για την προσέλκυση επισκεπτών και κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών, στοχεύοντας σε συγκεκριμένες αγορές της βόρειας Ευρώπης και όχι μόνο».

Θα ακολουθήσει συνάντηση με φορείς της τοπικής αγοράς προκειμένου να συνταχθεί ένας πλήρης φάκελος με τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιτυχία του εγχειρήματος.

Βασικός στόχος είναι η ανάπτυξη ενός σχεδίου άμβλυνσης της εποχικότητας και της ενίσχυσης της τουριστικής ζήτησης εκτός των μηνών αιχμής.

«Έχουμε ιδανικές κλιματικές συνθήκες για τουρισμό χειμώνα καλοκαίρι, έχουμε αξιοθέατα, πολιτισμό, αρχαιότητες, μοναστήρια, εμπορικά κέντρα, ποιοτικά αγροτικά προϊόντα και ξενοδοχειακές υποδομές που μας επιτρέπουν να κάνουμε το όραμα πράξη και να μετατρέψουμε τον τόπο μας σε προορισμό 12 μήνες το χρόνο», σημείωσε ο κ.Σέγκος.