Ο Δήμαρχος Χερσονήσου σε επιστημονικό συνέδριο στην Κύπρο για τις σύγχρονες δομές εκπαίδευσης
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σέγκος : Στο Δήμο Χερσονήσου έχουμε επενδύσει στον θεσμό της Παιδείας, στις διαχρονικές αξίες της ισότητας, τον σεβασμού, τη συνεργασία και των ίσων ευκαιριών στο σχολικό περιβάλλον
Το Δήμο Χερσονήσου εκπροσώπησε ο Δήμαρχος, κ. Γιάννης Σέγκος στο 22ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου με θέμα ««Οι εκπαιδευτικοί σε ένα μεταβαλλόμενο παρόν κι ένα απροσδιόριστο μέλλον», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και την Έδρα UNESCO του Πανεπιστημίου Frederick.
Ο Δήμαρχος Χερσονήσου, προσκεκλημένος στο συνέδριο από τον Πρόεδρο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου κ. Δημήτρη Μικελλίδη, χαρακτήρισε εξαιρετικά χρήσιμα τα συμπεράσματα του Συνεδρίου όπου έγινε συζήτηση για την Εκπαίδευση Αξιών και πως θα προαχθεί μια κουλτούρα δεκτικότητας στα σχολεία.
«Στο Δήμο Χερσονήσου έχουμε επενδύσει στον θεσμό της Παιδείας, στις διαχρονικές αξίες της ισότητας, τον σεβασμού, τη συνεργασία και των ίσων ευκαιριών στο σχολικό περιβάλλον. Ευχαριστώ για την πρόσκληση τον πρόεδρο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου, κ. Μικελλίδη, στην κατεύθυνση της αγαστούς συνεργασίας που συνιστά την ενδυνάμωση των σχέσεων συνεργασίας Ελλάδας – Κύπρου. Εξάλλου, είναι πάνδημο το αίτημα ενίσχυσης των δομών που θα ενθαρρύνουν τα σχολεία να γίνουν πιο ανοιχτά στον κόσμο γύρω τους και να μεταλαμπαδεύουν στάσεις απαραίτητες για τη δημοκρατία, την ενεργή και υπεύθυνη συμμετοχή στα κοινά, τον διαπολιτισμικό διάλογο και την προσωπική ανάπτυξη», επεσήμανε ο κ. Σέγκος.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν διαλέξεις από καταξιωμένους ομιλητές σε τρεις ευρύτερες θεματικές που αφορούν στη δια βίου μάθηση, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εκπαίδευση για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η κεντρική ομιλία πραγματοποιήθηκε από την Υπουργό Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου, Δρα Αθηνά Μιχαηλίδου.
«Οφείλουμε
να κατανοήσουμε πως οι σκοποί της εκπαίδευσης πρέπει να συγκροτούνται με
κριτήρια συνολικής ανθρώπινης ανάπτυξης, η οποία θα δημιουργεί έναν μορφωμένο
γνωστικά και ηθικά άνθρωπο, που θα μπορεί να κατανοεί τον κόσμο γύρω του και θα
έχει εκείνο το ηθικό οπλοστάσιο που θα του επιτρέπει να
διαχειρίζεται την πολυπλοκότητα του κόσμου προς όφελος του ίδιου και των
υπολοίπων. Το θέμα λοιπόν του συνεδρίου ήταν επίκαιρο και συνάμα διαχρονικό με
στόχο να ανοίξουμε νέους ορίζοντες στην Εκπαίδευση και να επαναπροσδιορίσουμε
τις ανάγκες των επόμενων δεκαετιών», σημείωσε ο Δήμαρχος Χερσονήσου.